2010年1月23日星期六

不能说的秘密 x)

很想当作从赖都没认识过你`
但不能` 认识过了` 就认识了`
事情发生` 就是发生了`
无论怎么当作`
他还是发生了`
不能原谅你的一时冲动`
同时也不能谅解为什么我的同情心泛滥`
会让你利用我的同情心`
可恶`
被你单纯无邪的单眼皮给骗了`
怎么跟我印象中的U-know 差那么多啊`
悲哀`

如果可以`
我真得很想好象你所说的那样`
只因为你的一时冲动` 当作什么都没发生过`
把这一切当作秘密` 永远的秘密`
放心` 我谁都没说`
这永远只会是我们不能说的秘密`

今天看到你`
唉` 算了吧`
都是要看你的心情的`
你心情好` 就跑来撞我一下`
心情不好` 就当作不认识我
我真的够了`
我不是你们俩兄弟的玩具`
你这样` 只会让我更讨厌你`
或许你从不在乎吧`
就连你自己都不在乎你自己`
你还能在乎什么`

朋友`
珍惜自己吧`

好啦` 退烧了`
不过没去越野赛跑`
早上起身时` 看到颖的信息`
说不去了`
我就关掉闹钟`
继续睡觉` paiseh`
一个人跑` 没什么意思`
而且` 跑完了还要上课`
好无聊涅`
干脆睡到9点多`
真的睡眠充足`
玩了整天的电脑都不累`
pro` =)

学会很多东西`
会set 头发了`
开心涅`
然后` 我会做蛋包饭了`
虽然有点失误` 不过基本上`
还算不错的x)
加油咯`
要多加练习` 把手腕的力度练好`
不然没力将蛋倒在饭的上面`

小鱼` 加油咯`
x)




Toxic - Britney Spear

Baby, can't you see
I'm calling
A guy like you should wear a warning
It's dangerous
I'm falling

There's no escape
I can't wait
I need a hit
Baby, give me it
You're dangerous
I'm loving it

Tonight
Can't calm down
Losin' my head
Spinnin' 'round and 'round
Do you feel me now?

With the taste of your lips
I'm on a ride
Your toxic tongue slippin' mine (Ohh Ohh)
With the taste of the poison paradise
I'm addicted to you
Don't you know that your toxic?
And I love what you do
Don't you know that your toxic?

It's getting late to give you up
I took a sip from a devil's cup
Slowly, It's taking over me

Tonight
Can't calm down
It's in the air and it's all around
Can you feel me now?

With the taste of your lips
I'm on a ride
Your toxic tongue slippin' mine (Ohh Ohh)
With the taste of the poison paradise
I'm addicted to you
Don't you know that your toxic?
And I love what you do
Don't you know that your toxic?

Intoxicated now
With your lovin' now
I think I'm ready now
Intoxicated

没有评论: